Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Marie Grinde - 3 oktober 2009 23:00

Igår var det det sista dagen på papegojan o som tack för den tiden o lycka till i fortsättningen fick jag en blomma,en orkide :) Hoppas jag håller den vid liv oxå,har hört att dom är svåra att ta hand om. Inte ofta man får blommor,var länge sen nu men nu fick jag en orkide  med ett kort "Lycka till med körkortet o det nya jobbet. Önskar vi på papegojan"


Nu är allt packat o klart så nu är det väl bara städningen kvar o på måndag blir det flytt till Pärs nya tvåa här i området så jag får bo hos han en månad innan jag flyttar vidare till Sveg.


Sitter o kollar på en film nu på tv4+,Ghost heter den,men saknar sällskap o mys framför filmer nu när det är sånt tråkigt väder ute,regn o rusk. Det snöar tydligen i Hede nu så vi får se när den kommer hit till stan,imorrn kanske som tv4 vädret säger,återstår o se.


Grymt festsugen men får inte dricka något nu ihelgen,äter pencillin :( Men nästa helg blir det party all night long under lördag,först middag på stan,förfest o sen utgång med några vänner, yeah =D Vill du följa med,ju mer desto roligare ;)


Funderar på att färga håret i veckan,kollade på lite färger idag,men vi får se hur det blir men jag börjar ju tröttna på utväxten o det små ljusa slingorna i håret.


För tre veckor sen var man i Mora. Hoppas vi ses snart igen,saknar dig.


Snart är julen här så snart får man börja fundera på vad man ska ge i julklapp till alla snälla barn o själv skriva en önskelista till tomten ;)


Orkide

  



Aladdinhjärtan från Mora

(glömde sätta in denna bild förra månaden =P)

  





Ovido - Quiz & Flashcards