Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Marie Grinde - 27 januari 2009 22:07

Vad är det för något som går nu via msn egentligen.. jo virus. Jag fick en länk igår av en kompis o självklart accepterade jag det för länken lät vettig tyckte jag men det visade sig vara virus,så efter det började en massa andra på msn få det utav  mig.

Så imorrn ska jag till Morgan så får han försöka fixa det för jag fattar ju nada när jag ska installera nya program.


Idag var det rätt mycket på jobbet o självklart kom chefen bakom ryggen på mig o gnällde. Började klaga över hur det såg ut på borden. Men det är ju inte lätt att tänka o komma ihåg allt man ska göra. 2 brickor kanske det bara var på borden oxå förresten.


På torsdag o fredag är jag ledig men måste ändå in på torsdag för då ska vi alla i caféet fixa schemat tillsammasn dom närmaste veckorna.


Vilka drömmar man har egentligen..vart kommer allt ifrån?



Ovido - Quiz & Flashcards