Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Marie Grinde - 18 januari 2009 11:58

I fredags efter jobbet åkte jag till Morgan o vi bara tog det lugnt framför tv med en film.


Lördagen var det utgång. Så jag o Emmelie träffades vid stora kyrkan o sedan gick vi hem till Kamol där vi satt o sjöng sing star,pratade o drack o hade trevligt. Sedan kom det några kompisar åt Kamol förbi en stund o sen kom Jenny förbi. Jag var bara bra på en låt annars förlorade jag hela tiden,Twisted Sisters-  we´re not gonna take it. Ojojoj vilken kass sångröst man har egentligen,ingen ton art eller nånting o engelskan ligger inte på topp heller =P


Sedan gick vi ut på G3. Tiden gick så fort då man gick ut så helt plötsligt var klockan 2 så då gick vi ner på kebab city o käkade lite o halv 3 gick min buss. Bussen var proppfull o när vi kom halvvägs ungefär så stannade bara bussen sådär helt plötsligt. Så då var det bara att vänta på en annan buss som skulle komma o plocka upp oss,så vid halv 4 tiden var jag hemma imorse. Kändes som om man åkte genom hela stan,för bussen åkte via körfältet,odenskog o hit o dit,upp o ner o allting,men man kom hem till slut iallafall.


I vanliga fall brukar jag få fullt med blåmärken då jag har varit ute,men just nu ser jag inga nya =D


Kvällen var kul iallafall o detta ska vi göra mer gången o då ska jag försöka stanna längre mer er =D


Vaknade runt 10 tiden så då hoppade jag in i duschen o sedan gick jag o la mig igen o vaknade kvart i 12.


Imorrn ska jag jobba heldag o jag ser inte fram emot det,för det är andra dagen efter en fest man är segare o inte orkar göra nånting..suck..


Snart flyttar Emma upp hit till stan =D

Linda o Elin ni måste komma upp hit någon helg så vi kan festa o prata om allt =D

Ida när skulle du flytta upp hit egentligen? Snart hoppas jag =D

Ankan Krasse vi måste ju ses snart,gå o bada,träna o festa o allt =D

Malin vi måste oxå ta o ses snart,ta en fika,festa o prata om allt =D


Nu ska jag gå o klä på mig o fixa till mig lite så man ser någorlunda frächare ut o sedan blir det att städa bort julen helt o hållet,lika bra att passa på nu när inte Pär är här o stökar o bråkar =P


Hur kommer det sig att det är vi tjejer som bara hör av sig hela tiden till killar via sms eller msn eller vad som helst egentligen o jag vet att jag inte är ensam om den saken. Om man hör av sig för mycket så känns det nästan som om man tränger sig på o så. Varför hör ni killar aldrig av er? Ibland känns det som om dom är osäker på vad dom vill egentligen o inte vill..


Jag sitter fortfarande i pjamas o klockan är 16.23 nu men jag ska väl inte ut något antar jag så då kan jag lika gärna bra sitta såhär.



 






Ovido - Quiz & Flashcards