Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Marie Grinde - 9 januari 2009 10:09

10.09

19.26 ikväll blir jag ett år närmare döden som syrran skrev till mig =P 23 år..jaha är jag gamal nu eller?! Födelsedagarna var bättre förr då man var mindre tycker jag iallafall eller då det finns ålder man kan fira.


Vad många det är som fyller år i januari egentligen,jag känner säkert minst 25 st iallafall.


Just nu väntar jag på att klockan ska bli 11.10 då jag tar bussen in till stan för jag måste på arbetsförmedlingen o sedan gå på Morgans jobb för att lämna hans nyckel o sedan ska jag iväg o jobba fram till 18-tiden ikväll.


Både igår o i onsdags jobbade jag 9 timmar för Rebecka är sjuk,o det blir ju mer pengar oxå o 9 timmar är väl egentligen ingenting om man tänker efter =D Så nu har jag fått göra beställningar utav varor för första gången,beställning av bröd kunde jag innan men nu var det ju grönsaker o allt sånt o glass =P


Jag lyckas med allting,igår tex råkade jag skära/sticka mig på saxen på jobbet. Jag skulle liksom ta bort lite "rester" eller vad man säger som satt fast i bänken o helt plötsligt så kom fingret ivägen =P 


Hela denna veckan har jag varit hos Morgan o Lukas har varit här några dagar oxå. Vi har bara tagit det lugnt rättare sagt,legat framför tv o myst.


Så vad händer ihelgen då? Jo det blir bara lugnt både ikväll o imorrn för imorrn är det jobb som gäller igen plus att ekonomin tillåter inte någon utgång just nu =P


Vad många gånger jag hörde Lady gaga-pokerface igår på radio på jobbet, minst 6 gånger iallafall. Dom har ju liksom radio som hörs över hela kärnan huset.


Grattis till syrran o mig =D


21.56


Idag har jag jobbat o nu är man hemma i sin lägenhet igen. Det var ju inte så kul att jobba idag kan jag säga,mådde hur dåligt som helst,jag frös,täppt i näsan/halsen,ont i hela kroppen o huvudet o halsen o huvudet vägde ton kändes det som.


Då jag kom hem till Morgan så började ansiktet att koka på mig o jag frös fast kroppen var varm på mig. Gick hem till mig lite senare så nu sitter man här o mår lite bättre efter ett skumbad. Första gången jag är sjuk på min födelsedag o det suger kan jag säga,har inte ork att göra nånting.


Jag ska fråga efter ett till jobb,extra blir det då.


Tack alla som grattat mig idag =)





 







Ovido - Quiz & Flashcards