Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Marie Grinde - 24 januari 2009 13:13

Idag tog jag bussen till Hede så ikväll blir det 30års kalas för Peter. Var ner nyss o satte upp lite bilder på han o ballonger så allt folk hittar dit. Finns även lite bilder på byn på han oxå =P


Syrran o Johan åkte precis ner till han men själv är jag kvar hos pappa för att fixa ordning mig lite inför kvällen plus att jag inte orkar höra allt gnäll där nere just nu.


Blir så irriterad på allt gnäll om saker o ingenting. En del säger en sak medans den andra säger tvärtom.


Igår var man bara hemma i lägenheten o tog det lugnt,kollade på film mest hela dagen på bla made of honour o några rederiet avsnitt.


Igår var det begravning för Pelle,kan se det framför mig hur det var,mycket folk,fin musik o fin begravning.


Tråkigt att inte du kunde följa med hit så du får träffa resten av min familj. Hoppas på att det blir snart iallafall. Tänker på dig dag som natt <3


Läste öp idag om att en halvnaken man i bara kallingar sprang på gågatan natten till torsdag medans han skrek "jag är en falukorv". Hehe.. kan nästan gissa på att han hade förlorat ett vad,det låter nästan så iallafall,men det var lite kul att läsa iallafall =P





Ovido - Quiz & Flashcards