Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Marie Grinde - 13 januari 2009 21:24

Direkt då jag kom in på jobbet idag så fick jag utskällning utav chefen,jag hann inte ens byta om. Han undrade om jag kan matte för att jag råkade räkna fel i kassan igår, det skulle vara minus istället för plus tecken. Så då blev han sur för det. Alla kan väl räkna fel nån gång o vad gör det egentligen? Han räkna rändå om allt sen antar jag med tanke på att han påpekade det där felet.


Hur som helst så var hela dagen förstörd sen,kändes som om han stod bakom ryggen på mig hela tiden o påpekade allt som jag inte gjorde. Sedan kom det en gubbe o kollade till mjukglass maskinen som är avstängd o frågade när vi rengjorde den senast. Ja du fråga inte mig för jag jobbade int ehär då den blev avstängd. Den var nämligen inte rengjord,så då fick jag skit för det oxå. O sedan kom chefen o gnällde oxå om det o allt annat.


Åhh gud hjälp mig,idag var det inge kul att jobba o fick höra allt gnäll o skit. Kan han vara positiv nångång eller?! Jaja imorrn vill han prata med oss på caféet iallafall o jag ser det framför mig redan hur det går.


Längtar tillbaks på kondis nu när man hör allt sånt här snäll för där var det inte så.


Idag pratade jag o Emmelie om att ut o festa efter den 15 nån gång då vi fått löning,typ ha en personalfest eller bara samla ihop ett gäng. Så det ska bli kul =D


Morgan har vinterkräksjukan nu,stackare. Önskar att jag var där hos sig nu o fick ta hand om dig. Hoppas du blir bättre snart så vi kan pratas vid igen,förstår att du är helt slut o matt i kroppen nu o inte orkar prata. Tänker på dig. Saknar dig <3 Krya på dig.


Ihelgen är det planerat att vi ska upp till Morgans stuga men jag tror nästan att det inte blir av nu med tanke på vinterkräksjukan o så. Men det skulle ha varit kul iallafall. Ser/såg fram emot det med vänner eller utan vänner med oss skulle inte spelat roll.


Börjar få kontakt med en kund nu,det är ju alltid lika kul att få nya kontakter. Men iallafall han undrade om jag o kanske nån kompis vill följa med han o några vänner upp till Åre på sportlovet,det låter kul men vi får se hur det blir.


Just nu sitter jag o kollar på the guru på 3an,men man hänger inte med så bra för jag sitter här =P


Imorrn är jag ledig men som sagt jag ska ändå in på stan för att prata med chefen o sen ska jag gå förbi fabös tror jag det var för att hämta en blimp så jag kommer in om morgonen då jag öppnar stället. Annars vet jag inte riktigt vad som händer, bara vara hemma o vila halsen o dricka mycket te kanske.







Ovido - Quiz & Flashcards