Alla inlägg den 30 september 2007

Av Marie Grinde - 30 september 2007 21:01

Just nu känns det som om jag har en stor klump i halsen som inte vill bort...o då menar jag inte vilken klump som helst...utan av ilska.

Du har blivit helt annorlunda,vart är den gamla Aron som jag kände förut då vi var tillsammans?! Du är inte samma person längre. Jag älsakde den gamla Aron men den nya är helt värdelös. Jag ställde dig den frågan igår o fick ett jävla dåligt svar tillbaks...Borta. Det har jag faktikst märk själv,hur länge som helst tillomed. Du är inte alls dig lik,du blir sur för minsta lilla vad jag än gör o säger.

Du har varit borta hela helgen o du har inte hört av dig nånting,så fort jag hört av mig så bryr du dig inte,du ville inte ens prata med mig. Fick höra en sak idag som gjorde att jag fick en stor klump i halsen,jag  hade god lust o smälla till snubben som sa detta o jag vet inte om det är sant,vem ska jag tro på?! Dig eller den andra snubben?! Du har ljugit förr för mig så vad ska jag tro,du är helt annorlunda.

Idag var det den sista dagen på jobbet. Känns tråkigt men det ska ändå bli kul o komma hem igen efter allt som hänt. Jag är allttid välkommen tillbaks om jag ångrar mig o det kändes skönt o höra. Kommer sakna er alla. Känns som om dom här tre månaderna har varit längre men tydligen inte. Jag trivdes hur bra som helst på jobbet,jag kommer o hälsar på iallafall :) Tack för allt.

I fredags var man ute o festade med några ifrån jobbet,gick på ett ställe,på dansgolvet hade jag redan en efter mig men nej tack..såg ut som 30+ iallafall... I lördags var man på Andersberg o festade hos någon =P Synd att Sara mådde som hon gjorde senare..men det får man räkna med ibland =P Helgen var kul o trevlig,fick lite annat att tänka på iallafall =)

Ovido - Quiz & Flashcards