Alla inlägg den 24 september 2007

Av Marie Grinde - 24 september 2007 16:40

En timme o sen är cykeln borta. Jag o Aron var in till stan en snabbis,sen när vi kom hem då var min cykel borta o endel av låset var på marken. Jag är den tredje på jobbet som har blivit av med cykeln på knappt en månad. Vad är det för idioter egentligen som tar andras saker? Jag har haft min cykel ute hela tiden sen vi flyttade ner hit o nu när jag ska flytta så är det någon som tar den. Idioter.

Av Marie Grinde - 24 september 2007 11:13

Fredag
Jag o Aron gick på bio för att se Supersugen,den var bra o rolig hahaha... Klart värt att se,den kan jag rekomendera åt er =)

Lördag
Jobbade mellan 11-19,hade lite kalas,stod i kassan o grillen. Jag,Sara o Lousie bestämde oss för att ha en liten filmkväll hos Lousie o så blev det. Vi beställde pizza o så hade vi köpt cola o fanta. Kom fram till Lousie runt 20.30 Vi hade två filmer att välja mellan antingen zoom eller surf up o det blev zoom. Den var helt ok. Efter filmen snackade vi lite om bla jobbet o allt o ingenting =P Kom hem runt 24.00

Söndag
Jobbade mellan 9.20-18.00 Det är söndag o det var hur dött som helst,hur gick det till egentligen?! Det brukar ju vara proppfullt då ju nästan..men men. Ännu en filmkväll,fast med godis,chips o grönsaker o dipp o så klart dricka. Och denna gång var vi hos chefen, Sara-Lisa. Där var det jag,Lousie,Sara,Emilia o en kompis till Sara-lisa. Vi kollade på 2 filmer Hannibal o sen en komedi,minns inte vad den hette. Komedi filmen var helt ok men kunde nog ha varit lite bättre,lika så den andra filmen. Kom hem 24.15 tror jag.

Idag är det mådag,ännu en ny vecka,men vad händer?! Hmm..vet inte..det får vi se..men fredag blir det fest iallafall =) o ihelgen blir det jobb,sista dagen på söndag.

Ovido - Quiz & Flashcards