Alla inlägg den 13 september 2007

Av Marie Grinde - 13 september 2007 10:48

Blev väckt imorse utav att mobilen ringde runt 8.35,första tanken nu är det busfabriken men det var det inte...öppnade luckan o kollade på nummret..Hmm..Antingen är det min nya hyresvärd i sveg (härjegårdar) eller konditoriet..o det var konditoriet i sveg =)
Ragnar undrade vart jag var om jag fortfarande var i Halmstad o när jag flyttar o att jag skulle komma förbi så fort jag kommit fram osv. Så då kan man ju säga att jag har ett jobb där uppe =) *yes*

Idag är det strålande sol,blå himmel o lite vind. Men jag antar att det kommer bli monligare senare som det brukar göra..

Idag ska jag jag göra..hmm..ja vad ska jag göra idag...Skilda världar,Nya tider på tv iallafall,men sen då?! Hmm...åka på systemet o handla till lördag =) Sen kanske man ska gå runt på stan lite o möjligtvis packa lite grann,men det kanske är för tidigt att packa,det är ju 3 veckor kvar o jag har ju inte så mycket att packa egentligen så det går ju fort..hmm?!

På fredag den 5 oktober kommer Peter o Pär ner hit o hjälper mig att flytta,åker upp till Säffle till Linda o Johan o svoer där den natten o även utgång blir det,sen på lördag den 6 oktober åker vi vidare till Torsby där mamma o Åke ska bjuda oss på mat o mamma kanske följer med upp till sveg/hede. Det kanske även blir ikea på vägen hem i karlstad,om pengarna tillåter detta =P

Hoppas kalaset blev lyckad igår o att du fick många fina presenter,Tindra =)

Imorrn ska jag jobba..men vilken tid det vet jag inte..kanske måste ringa o kolla det senare. Hoppas jag inte är kock eller stå i kassan...alltiallo kanske?! Hmm...Jag får ringa senare som sagt.

Ovido - Quiz & Flashcards