Alla inlägg den 26 september 2007

Av Marie Grinde - 26 september 2007 12:39

Jag är så trött på alla lögner o svek.


Du lovar en sak men du kan inte hålla det,du har aldrig hållt vad du har lovat. O när jag frågar dig en sak så ljuger du istället. Varför?!


I måndag då jag blev av  med min cykel så sa du att vi skulle ut o leta efter den,vi kommer hitta den,oroa dig inte,vi hittar den. O igår då jag nämde detta för dig så sa du, det är ingen ide att leta efter den,vi hittar den aldrig. 

Jaha varför sa du inte det på en gång för då?! Du säger en massa skit som du inte kan lova.


Du har svikit mig hela tiden sen vi kom ner hit o nu är jag så trött på det,ska bli skönt o flytta. Du ljuger dessutom,känns som om du har gjort det hela tiden sen vi blev ihop,du fattar inte att det är svårt att lita på dig när du ljugit en gång. En gång blir fler gånger. 


Varför ska man hålla på så här mot den man älskar? Allt blir bara värre o värre då.



Ovido - Quiz & Flashcards