Alla inlägg den 18 september 2007

Av Marie Grinde - 18 september 2007 18:14

Just nu skriver jag vad fan jag vill här inne,är så irriterad o jag skiter i vad folk säger helt enkelt.

Jag har blivit sårad hela tiden sen jag hamnade här. Ingen förstår nånting o speciellet inte du,o du ska förseställa dig en som står mig närmast men jag hade fel igen. Tänk vad folk kan ändras under en så kort tid?! Det är helt sjukt. Ena personen bryr sig ingenting om vad den andra tycker o tänker så hon blir ledsen hela tiden,jag kan inte ens diskutera eller prata med dig som står/stod mig närmast.

Jag vill umgås med dig innan jag flyttar men du säger att du måste jobba hela tiden o att inte jag förstår det,om det är nån som inte förstår nånting så är det du! Om någon annan säger att du kan vara ledig den dagen osv då kan du vara det men då det gäller mig så är det bara luft. Du har blivit ett ego helt enkelt o du tänker bara på pengar o jobb,det är det ända.

Jag trodde inte det fanns såna här förhållanden/killar men jag hade fel ännu en gång. Man kan tillomed säga att vi inte har varit ihop det senaste halvåret,för vi har inte gjort nånting ihop som du lovat. O du förstår inget att jag blir sårdad o allt.

Ledsen,sårdad,misslyckad,tårar,ensam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag har jag jobbat 6 timmar helt ensam,så dött var det på jobbet =P Ska även jobba imorrn.

Ihelgen kanske man ska ut igen med några polare ifrån jobbet =) Det var ju skoj sist så det måste man ju göra om. Har sagt det förr men jag säger det igen =P Nu när man äntligen har fått bra kontakt med alla på jobbet o börjar umgås med alla på fritden så ska man flytta,varför blir det så jämt?!

Nu är det inte långt kvar o lådorna börjar stå som berg här =P o tomt överallt på hyllor o väggar..men vad ska man agöra när allt är mitt =P

Idol ikväll =)

Ovido - Quiz & Flashcards