Alla inlägg den 16 september 2007

Av Marie Grinde - 16 september 2007 17:14

I fredags hade jag hoppas på en mysig hemmakväll men så blev ju inte det direkt,Aron skulle ut ensam som vanligt här satt jag i min ensamhemt som vanligt.

Igår var det utgång för nästan alla på jobbet hos Emilia,chefen var tillomed med =) Jag o Sara skulle träffas i stan på bussstation o där skulle vi ta bussen till Sara-Lisa (chefen) där drack vi lite o snackade,sen kom Saras pappa o hämtade oss för att köra oss till Emilia,mitt ute i ingenstans,tog ett tag innan vi hittade dit =P

Hos Emilia var det inte så mycket folk o kallt dessutom,vid ett bord satt alla från jobbet o där körde vi "Jag har aldrig.." efter ett tag drog alla in till stan o det gjorde vi oxå tillslut..Mcdonalds först sedan blev det b&b ett kort stund... Kvällen var kul iallafall o detta ska vi göra om innan jag sticker =P

Idag har jag jobbat ca 1½ timme,skulle bara ha ett kalas,jag skulle ändå ner på jobbet o hämta min väska o mina nycklar som jag glömde hos Sara-Lisa så då fick jag ha ett kalas oxå under tiden =)

Dom ifrån jobbet vill inte att jag flyttar,dom försöker hålla mig kvar men det går inte så bra. Jag är välkommen tillbaks när jag vill o vi ska hålla kontakten =) Kommer sakna er alla.

Ska bli skönt o komma bort ifrån allt o speciellt ifrån en viss person just nu iallafall... Blir så irriterad på dig,men du fattar inget,du bryr dig inte,lyssnar inte eller nånting,tack så jävla mycket. Du blir mer o mer ett ego. Du har lovat en massa saker men aldrig blivit av. Du är så seg.

*Ledsen**Arg**Sårad**Glad**Längtan**Besviken**Frus
en*

Ovido - Quiz & Flashcards