Alla inlägg den 28 september 2007

Av Marie Grinde - 28 september 2007 17:09

Ikväll blir det utgång,men vart blir förfesten,hos mig eller hos någon annan..hmm..det vet jag inte ännu =P Sara o Emilia jobbar så dom för diskutera om vart festen blir o så ringer dom mig sen =) Det blir nog bra tillslut. Ska försöka o ta det lite lugnt ikväll,ska upp o jobba kl 9 imorrn..suck..segt.. Så jag får nog ta bussen 01.20 hem så jag får sova lite iallafall innan jag ska upp igen.

Imorrn blir det utgång igen,man måste passa på när det är sist helgen man bor här,då blir det nog lite mer alkohol i kroppen =P 10.30 på söndag så då blir det iallafall lite sovmrogon som tur är.

Nu har jag varit ledig hela veckan o sista dagen på jobbet blir på söndag,flyttar på fredag. Kommer sakna er alla här nere.

Min cykel är fortfarande på vift någonstans.

Ensam hemma nu,Aron åkte till Ljungby o imorrn åker hela hans släkt (nästan) till Skövde för att kolla när Arons kusin håller på med något med lumpen.

Igår var jag på HM o köpte en röd huvtröja med ett ansikte på o idag var jag där igen o köpte ett rött linne med ansikte på,samma modell kan man säga att det är =P hihi...

Undra om jag ska fixa ordning mig nu,eller är det för tidigt kanske?! Hmm...Sara o Emilia slutar runt 19.30 så då ska ju dom hem o fixa sig oxå...Hmm..ähh..jag kan nog vänta ett tag till...

Ovido - Quiz & Flashcards