Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Marie Grinde - 29 augusti 2007 15:26

Kalla kvällar o kalla vindar är det nu,så snart paserar hösten här i Halmstad,eller man kanske kan säga att den har varit hela somamren egentligen,för det har regnat hela tiden. =(

Lika så hemma i Hede,där har hösten redan kommit,det syndes på långt håll,löven på träden har redan börjat fått färg på sig o snart ramlar dom säkert ner på marken oxå. Det är inte så många grader där om morgonen eller om kvällarna..brr..

Var på jobbet igår o pratade med Sara-Lisa,hon tyckte att det var tråkigt,men hon förstod iallafall. Men jag kommer väl ner o hälsar på någon gång =) Det är det bästa jobbet jag har haft,arbetskamraterna,chefen,tiderna o allt,trivdes hur bra som helst där,jobbar en månad till där iallafall så jag hinenr säga hejdå till alla =P

Lägenhet har jag fått tag på i Sveg,en 2:a på svegsgatan. Hoppas jag kommer trivas i den bara o stamkund kommer jag bli på dollarstore =P så mycket jag vill ha där =P

Ska väl börja packa så småningom o bräna lite dvd-filmer o cd-skivor,för i sveg kommer jag inte ha tillgång till dator så mycket =(


Här kommer det lite bilder från Hede o Sveg =) 


Ovido - Quiz & Flashcards