Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Marie Grinde - 19 augusti 2007 18:56

Igår jobbade jag 6 timmar,hur lugnt som helst,lottade om vem som skulle gå hem först,jag förlorade men andra gången då vi körde sten,sax o påse så vann jag =)


Fick en nalle igår av Marious,han gick o delade ut nallar o jag fick en =) Hur gullig som helst,men jag glömde den på jobbet så jag tog den idag istället.


Idag jobbade jag knappt ½ timme,dels så var det hur dött som helst med mycket personal plus att jag hade huvudvärk så jag fick gå hem.


Då jag kom hem så cyklade jag iväg mot eurostop för att handla en present till Tindra som fyller 1 år snart. Sedan var det bara att städa hemma o ta det lugnt. Har precis kollat på High school musical,ganska bra film men det finns bättre,jag gillar låten som Troy o Gabriella sjöng.


Cirkus Maximum är här i Halmstad idag.


Imorrn jobbar man igen,ska öppna stället,hoppas jag kommer ihåg att sätta på allt,speciellt fläkten o sluschmaskinerna..hmm..Men det går nog bra. Efter jobbet ska jag på banken o hämta ut mina dekerationspengar =) o sedan hem o packa.


På tisdag åker jag hem kl 9 går tåget,är i Torsby 15.25,äta där sedan bär det vidare med bil hem till Härliga Härjedalen,så jag/vi kanske är framme runt 22-tiden möjligtvis.



Ovido - Quiz & Flashcards