Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Marie Grinde - 16 augusti 2007 20:05

Idag har jag jobbat 10 timmar..fick stänga allt. Mycket att göra men ändå inte,jag stod i kassan precis hela tiden,så nu är man lite borta i skallen eftet allt,plus att jag räknade fel lite märkte jag efter..


Regande i förmiddags med senare blev ldet lite sol men sedan spöregn igen o så kalrt så regnade det då jag skulle gå hem plus att det var en j*vla bil som kom körades förbi mig rakt i en vattenpöl,så jag blev ju inte lite blöt heller..Har dom inge vett i skallen när dom ser folk som går..Idioter!!! Gissa om jag blev irriterad efter det?!


Ihelgen jobbar jag,det var meningen att vi skulle åka till Ljungby men ändrade planer.


Nu är jag rik :) Dekerationspengar idag o sedan komemr lönen o alfa-kassan :) *Yes* Money money money..åhh..jeeh :P


Nu ska jag ta o hoppa i badet efter en bildusch..





Ovido - Quiz & Flashcards