Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Marie Grinde - 3 augusti 2007 16:55

Nu har sommaren kommit hit till Halmstad. Strålande sol,lite moln på himlen o det blåser lite grann men ihelgen o nästa vecka kommer värmen upp till +30 grader sägs det. Sen sommar blev det i år,lite tråkigt men vad ska man göra.


Idag fick jag sluta 12.00 på jobbet,första gången man får sluta så tidigt. Det var ganska lugnt o jag skulle ändå bara plocka disk o allt sånt så då fick man sluta istället =)


Nu har jag fått mina tågbiljetter hem den 21 augusti till 27 augusti. Ska bli kul.


Idag var jag o Aron på stan en sväng sedan åkte vi till Eurostop där jag köpte en present till Tindra som fyller 1 år i september. Nu ska man bara hitta en doppresent oxå.


Hmm..undra om jag ska ta o baka en kladdkaka nu,men jag har inge grädde hemma o jag orkar inte gå ner på ica o handla,hmm..vad gör man då,utan grädde kanske?

Ovido - Quiz & Flashcards