Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Marie Grinde - 6 augusti 2007 21:19

Idag har jag varit på eurostop hos frisören o gjort slingor,bruna o röda slingor..igen. Dom lär väl åka ur som vanligt,mitt hår gilllar tydligen inte någon förändring =( Men man får hoppas på att dom kommer sitta kvar iallafall o shit asså vad dyrt det var...priset nämner jag inte här..


Då jag kom hem så bytte jag om till bikini o la mig på balkongen en stund,men hur länge orakade jag ligga där egentligen?! Inte länge alls,så varmt var det men imorrn blir det nya tag vill jag lova,då ska jag ligga där hela dagen o steka =P 


Hade 5 missade samtal utav min chef..det första jag tänkte "säg inte att dom behöver extra personal nu" Jag ringde upp o jag hade fel. Ledig imorrn igen,med tanke på att det är så lugnt på jobbet för solen är framme =) 


Som sagt strålande sol helgen o idag o imorrn sägs det men på onsdag kommer regn igen enligt aftonbladet o även så ihelgen..suck på allt regn.


Håller på att ladda ner en film som jag ska se så fort den är klar. Minns inte vad den hette men det är en komedi iallafall =P 


Snart är det Ljungbydagarna då blir det lite fest o Måns Zelmerlöw ska dit o uppträda =) Han var min lilla charmknutte då han var med i idol =P





Ovido - Quiz & Flashcards