Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av Marie Grinde - 11 augusti 2007 12:31

Igår var man ledig,både jag o Aron. Dagen bestod mest av tv o data,sedan mot kvällen åkte vi till Ljungby till Arons moster.

Där framme fick vi kräftsoppa o plankstek..så gott har jag inte ätit på länge. Första gången jag åt dom rätterna o shit asså vad gott det var,mätt i magen blev man iallafall.


Vilket j*vla skit väder det var på vägen dit,hjärtat var på väg upp i halsgropen kan jag lova. Spöregn,åska o blixtrar. Man såg inte vägen tillslut. Som tur var så var vägen hem bättre så då kunde man slappna av.


Idag har vi städat o tvättat o ikväll blir det nog mys framför tv med kex o ost o rödvin,första gången på länge.


Dennis på jobbet ringde nyss o sa att jag inte behövde komma ner o jobba så nu är det bara att andas ut o ta det lugnt.


Nästa helg blir det Ljungby igen o Måns Zelmerlöw =) Party party...


Contreyfestival ihelgen i Vemdalen,har nog missat det minst 3 år nu =( Men om 2 veckor är jag hemma o då blir det party party på storön =) 



Ovido - Quiz & Flashcards