Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Marie Grinde - 29 maj 2009 11:52

Igår åkte jag in till Lillänge för att gå på skopunkten o jag hittade 3par skor oxå :) Ett par gympaskor (har exakt likadana men dom är sönder så jag ville ha ett nytt par),sen blev det ett par ballerina skor o ett par finskor.

Sen var jag förbi lindex o köpte lite underkläder,ta tre betala för två även där,sen köpte jag en ny kajalpenna oxå. Fick även med provprodukter av en shampoo o balsam o en provflaska av parfym. Jag har säkert 4st provflaskor hemma nu av olika sorters parfym,billigt o bra :)

Vid 13-tiden slutade Pär så då åkte vi på barnens hus o sedan mat på donken =P


Efter en stund på Lillänge o en stund hemma så var jag ute o gick en runda o sen hem framför datan,ytterligare efter en stund så gick jag på affären o handlade,så man kan säga att det blev två rundor igår för min del,en lång o en kort runda. Börjar känna mig duktig efter en dag men detta ska jag fortsätta med :) =P


Idag blir det makaronsallad med köttbullar i, samt vitlöksbaguette till middag *mums*. Idag har jag även varit ute o gått en runda igen o mer blir det :)


Ihelgen är premiär i Sveg på storön,vill oxå dit men avslutningen då ska jag dit,det lovar jag =D Crusing o motormässa här i stan ihelgen. O för min del blir det jobb på djungelhuset ihelgen :)


Börjar bli trött på min mobil,ibland funderar jag på att byta tillbaks till den gamla jag har. Den som jag har ny fattar jag inte så mycket av heller =P men ibland då man ska skicka sms så måste man trycka skicka två gånger innan det ska bli skickat o så måste man även acceptera om det är mer än ett sms i ett, tex tre i ett. Suck..Hmm.. =/


 ~ Funderar ~ Längtar ~Tänker ~Jag vill ~ Saknar ~




Ovido - Quiz & Flashcards