Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Marie Grinde - 4 maj 2009 21:14

Idag har jag jobbat på papegojan,gick rätt bra för att det var första gången,fick skära upp korv o kyckling tills imorrn,lägga upp fisk o köttbullar i ungsform eller vad dom nu heter inom restaurang branchen. Fick även stå i kassan ett litet tag o lägga upp mat till kunder. Men det gick bra,ska jobba imorrn o på onsdag oxå.


Imorrn ska jag även på intervju,hoppas på att allt går som det ska o håller tummarna för det är det är verkligen det jag vill hålla på med :) Sen ringde ett kebab ställe mig oxå men jag svarade aldrig för jag jobbade o det vill jag ändå inte ha. Jag skulle ringt ett ställe idag för dom lämnade mail till mig,för jag kunde inte svara då dom ringde, men väntar tills imorrn efter intervju. Här går det undan med jobb för min del =D


Vad sugen jag är på att åka på något sommarland,något vattenland,Kolmården,liseberg o så :)


Shit vad sugen jag blev på chips eller typ lösviktsgodis. Måste handla imorrn =P Typ pringles eller hot sweet chili chips eller sour cream chips med dipp kanske? Mums..


Idag har jag tvättat o då jag kom till tvättsugan så var det några snubbar där som höll på o fixade torktummlaren men den skulle bli klar imorrn sa dom..jaha suck.. Så nu är hela lägenheten full med tvätt nästan.


Hatar denna årstid,jag lyckas alltid bli sjuk mellan vår o sommar. Är väl för att man börjar klä av sig för tidigt ute eller pollen kanske? Men jag brukar ju inte vara allergisk mot pollen,men det kommer väl o går med åren. Näsan är helt täppt o ont i halsen har jag o så kan jag inte andas genom näsan längre.. Jobbigt. Jag har inte tid att vara sjuk nu!







Ovido - Quiz & Flashcards