Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Marie Grinde - 7 maj 2009 10:21

Nu har jag gjort helg,eller rättare sagt igår 13.00 gjorde jag helg =P Denna helg har en hel del planer framför sig.


Idag blir det Hede som väntar,ska förbi Peter,Madde o barnen direkt då jag anländer i Hede,man måste ju dit o hälsa på fasters charmtrollar :) Sen ska man hem till pappa o äta o sova =P


Imorrn är det 50års kalas i Värmland för mamma. Grattis. Så då åker vi ner dit över helgen,kalas imorrn o på lördag kanske det blir crusing i Torsby eller så blir vi bara hos mamma hela helgen. Undra om man ska försöka ta sig en tripp o hälsa på min "bäbis" Siri nu när man är där,saknar ju henne :) På söndag blir det hemgång men hoppas på att det inte blir allt för sent för då blir det tidig kväll..


Intervju gick bra iallafall,så på måndag börjar jag prov jobba på Törners i tre dagar mellan 5-14,men det går nog bra,det är ju ändå sånt jag vill hålla på med,så jag får helt enklet vänja mig vid tiderna :) Det är ju bra tider om man tänker efter,man har ju hela dagen framför sig sen men det blir ju tidiga kvällar nu mera. Papegojan kommer jag säkert ha kvar,dom dagar jag inte jobbar på Törners då vill säga :)


Måste jag vara snorig just nu?! Åhh vad jobbigt.. Bort med allt!


Nu har jag fått min röda klänning o den passar =D


Solen är framme men det blåser lite grann,hoppas på strålande sol o värme hela helgen :)


Nu ska jag ta o hoppa in i duschen o sedan diska,återkommer efter helgen med ett nytt o spännande inlägg ;)

Ciao :) 



Ovido - Quiz & Flashcards