Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Marie Grinde - 26 maj 2009 13:52

Jag vet ingenting längre,varken ut eller in, allt går upp o ner, ner o upp. Varför ska allting vara så svårt?


Känns som om mitt huvud är helt tom i bollen nu eller så är den full med funderingar, så man vet ingenting, vart ska man börja för att få ordning på allt? Ena sidan säger en sak medans den andra sidan säger en annan sak.


Man kan förlora en vän på många olika sätt, dels genom att berätta en sak som man egentligen inte vill, men man måste det förr eller senare ändå annars kommer det fram på något annat håll. Jag vill inte vara ovän med dig utan tvärtom, jag vill ha dig som vän o kunna prata med dig om allt.


Jag vet inte alls hur jag sov inatt,men på något konstigt sätt iallafall, har ont i nacken på höger sida o det gör ont så fort jag vänder huvudet åt det hållet. Hmm.. Aj.. Hatar mitt lillfinger som gör ont så fort jag stöter i det med något, plus att den fastnar/låser sig ibland..


Vill ha någon att krama om o mysa med just nu.


Varför kommer alla känslor ut här om vad man tycker o känner? På något sätt är det mycket lättare att få ut allt här än att prata med någon. Tror inte jag är ensam om den saken om jag ska vara ärlig.












Ovido - Quiz & Flashcards