Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Marie Grinde - 15 maj 2009 17:17

Vad sugen jag blev på grillat med sallad,potatissallad/potatisgratäng m beasås,hemgjord tasikisås o grillad majs. Mmm gott..mums.


Från ruta ett till ruta två,kan man säga så? Idag har jag provjobbat på djugelhuset,ska jobba där ihelgen o sen blir det extra nån gång då o då. Det gick bra idag,var väldigt lugnt kan man säga så hoppas på mer ihelgen att göra,man kan säga att det var exakt lika som i Halmstad på busfabriken, ställning, hoppborg, rutschkanor, kalasrum, fika o mat. Så det ska nog gå bra :)


Jag har även ett till extra jobb, på papegojan så där kommer jag oxå vara i sommar,så jag hoppas på mycket jobb i sommar så jag inte bara sitter hemma o rullar tummarna. Men som det såg ut nu så blir det jobb i juli iallafall som redan är klart :)


Vad händer mer ihelgen än jobb? Hmm.. Hoppas på sol så man kan vara ute lite,men vart försvann solen nu egentligen?! Den bara försvann..suck..


"Strålande sol,fiskarna hoppar,gräset är grönt,blommorna blommar,kosorna råmar,grisen den har fyra ben o träden är gröna o sköna"


Varför går det inga tidigare bussar på söndagar än vid 12-tolv tiden ifrån torvalla? Dåligt dåligt.. Måste fixa detta.


Viktigaste energin är hos människan o inte via en el-kontakt i väggen

I will be right here wating for you

Eh eh (nothing else I can say)

I am the one and only

My life would suck without you

Before I cry

Ärlighet varar längst

Boys boys boys

Tänker tillbaks på tiden som varit

En timme för sent

osv =P





 





Ovido - Quiz & Flashcards