Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Marie Grinde - 14 januari 2008 13:10

I fredags var jag hos MickeoMaria o tog det bara lugnt.


I lördags gick jag,Emma o Angelica på svegskrogen o åt mat,sedan var det bara att gå hem till mig där festen skulle vara. De sista folket gick hem runt 5.45 Jag trodde det skulle komma mer folk men kul var det ändå, Tack alla som kom =)


Jag tror jag sov ca 3-4 timmar den natten (morgonen),jag kunde inte sova så jag gick upp o började tvätta lite tidgare än min tvättid,städa o allt,så hela söndagen bestod av att städa o tvätta,tvättade alla mattor,dukar o filtar,men om det behövde tvättas vet jag inte riktigt,lika bra att få det gjort någon gång =P


Gick till MickeoMaria senare för att låna filmer,skulle inte vara kvar där länge tänkte jag men dom skulle kolla på film tillsammans med Jörgen så då blev jag kvar på en filmkväll,minns inte vad filmen hette men den var bra iallafall. Sedan var det bara att gå hem o lägga sig direkt efter filmens slut.


Tråkigt väder,vädret går bara upp o ner hela tiden,just nu är det plus grader o tråkigt o blött. Nästa sekund kan det vara minusgrader o snö o blåst.


Syrran har skickat in mitt cv till Norge,men vill jag dit egentligen? Jag tror jag är mer sugen på att dra till Halmstad o jobba där än Norge,allt står stilla,jag vet ingenting just nu,vet inte vad jag vill eller nånting. Det jag vet är att jag vill bort ifrån Sveg iallafall,men när egentligen?


Ovido - Quiz & Flashcards