Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Marie Grinde - 1 januari 2008 12:07

Nu har det blivit nytt år,år 2008 o det är 1 januari.


Igår var det nog ingen bra dag för mig att fira nyår,jag var mest sur o less på allt o alla,jag kände mig inte på humör direkt,varför vet jag inte. Jag känner lika dant idag.


Jag,Johan o Linda firade nyår nere hos Peter o Madde tillsammans Pär,Jonas,Peter,Anna,Tompa o Carola. Med förrätt,varmrätt o efterrätt. Sedan spelade vi lite spel o satt där o pratade o drack. Tindra gick o la sig runt 8-tiden men hon ville upp till tolvslaget så då fick hon vara med o titta på alla smällare o raketer.


Nyåret kunde säkert ha blivit bättre o roligare,men det är väl så,allt var bättre förr lika som julen o födelsedagarna.


Halv 2 skjutsade Jonas hem mig på skoter,var för lat för att gå hem =P Halv 3 kom Johan o Linda hem,då jag försökte sova,men det fick jag inte för dom,jag blev ännu mer surare så klart,slog till dörrarna o slog Linda o allt. Men tillslut tröttnade dom att busa med mig så dom gick o la sig.


Nästa vecka fyller jag år,tråkigt att vara helt ensam på sin födelsdag,inget att hitta på med någon eller nånting,jag jobbar väl dessutom den dagen tror jag. Fick en tidig födelsedagspresent utav pappa idag,500kr.


Jag blir mer o mer sugen på att flytta här ifrån,jag är så less på allt nu,jag vet inte vad det är för fel men vissa dagar är jag helt upp i varv o vissa dagar är allt bara skit.


Jag funderar på att dra ner till Halmstad i slutet av januari-början av februari o hälsa på alla där nere =)


Hoppas alla får ett bra nytt år 2008


Ovido - Quiz & Flashcards