Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Marie Grinde - 11 januari 2008 20:34

I onsdags fyllde jag o syrran 22 år. Min dag bestod av jobb o jobb,dagen var väl inte så lyckad men men,ingen kom o hälsade på,men imorrn blir det fest kan jag lova,det är väl då alla kommer =) Peter,Madde o Tindra o kanske pappa kommer imorrn mitt på dagen på tårta,så det blir nog skoj så lite uppvaktning får man iallafall.

Tack till alla som grattade mig i onsdags =)


Imorrn ska jag o Angelica ha fest,för hon fyller år nästa vecka,så det är lika bra att slå ihop festerna tyckte vi =) Dubbelt mer folk o dubbelt så roligare =)


Vad många det är som fyller år i januari,jag kan räkna upp mist 25st iallafall..ojojoj det  var många..hmm..


Hur kan man göra så som du gjorde den kvällen då du spelade,det kändes inom mig. Det är inte många som gör så som du gjorde.


Vad jag hatar folk när dom slänger på luren rätt i örat på en när man pratar i telefon. Så hatar jag när den andra säger tex "jag ringer om ca 5 minuter,måste prata med en här" som om inte jag vill prata,det var därför jag ringde liksom.


Längtar till slutet av månaden då drar jag ner till Halmstad en vecka o hälsa på,om jag nu får ledigt ifrån kondis,dom skulle kolla hur det blir,men jag hoppas på det bästa iallafall.


Shit vad lugnt det är på jobben nu,inge folk alls nästan. Tänk i måndags på centrum då jag jobbade så kom det in turister o frågade efter mc donalds o efter billigt sprit,så frågade dom om jag var helt säker på om vi inte hade mc donalds här i Sveg. Jag har liksom bott här hela mitt liv. Men iallafall jag förslog systemet för dom men dom var ju inte 20 år precis =P men billigt o billigt är det väl inte direkt.


Grattis till min kusin som fyller år idag =)





Ovido - Quiz & Flashcards