Alla inlägg den 25 december 2007

Av Marie Grinde - 25 december 2007 12:09

Innan alltihop igår gick vi ner till farfar för att ge han julklappar,sedan gick vi hem o fixade till oss o Linda skulle locka håret på mig så råkade hon bränna mig på axlarna istället så nu har jag brännmärke på varsin axel istället.


Igår på julafton var jag,pappa,syrranPeter,Pär,Madde,Tindra nere hos Ulla o firade jul tillsammans med Ulf,Jonas o Marielle. Vi kom ner lagom till Kalle Anka =P Efter Kalle åt vi julbord o sedan kom Tomten till oss. Alla blev nöjda o belåtaa efter maten o presenterna. Sedan blev det fikadags. Lite senare mot kvällen spelade jag,Madde,Linda o Marielle lite spel.


Alla gick åt ett varsitt håll senare så Linda o jag bestämde oss för att gå till Tompa där Pär,Anna,Peter o några till var,för senare skulle vi på Norran på hemvändarn.



Ovido - Quiz & Flashcards