Alla inlägg den 16 december 2007

Av Marie Grinde - 16 december 2007 21:09

I fredags så var man hos Micke o Maria,där var det lite folk,Jennie,Jörgen o lite mer. Drack vin o mintu. Kom hem runt 01.30


I lördags jobbade jag på kondis,började en timme tidigare för dom andra skulle på julbord i Hamra som jag tackade nej till,men ångrade mig lite grann men kul hade man ändå här i Sveg hos Maria. Kollade på shrek jul o drack lite vin,cider o mintu. Kom hem,pratade i telefon med mamma o allt började snurra då,slängde på luren för att kuta in på toan o spy i papperskorgen. Letade fram skurhinken o la den bredvid sängen o det var lika bra för min del. Somnade till slut o vaknade imorse utav en fruktansvärd huvudvärk,ringde mamma,fick lite minnesluckor från inatt då jag pratade med henne.


Idag har jag mest sovit hela dagen men en sak är klar...aldrig blanda alkohol med annan alkohol.


Hos Maria nu o väntar på pizza som Hussien kommer med då han slutar o hoppas på att jag får i mig någon bit iallafall.




Ovido - Quiz & Flashcards