Alla inlägg den 12 december 2007

Av Marie Grinde - 12 december 2007 13:20

Brr..vad jag fryser...-15 grader ute..just nu borde man ligga framför tv under en filt med varm choklad eller te o bara ta det lugnt o mysa.


Nu har jag fått mitt paket i från halens,ska gå på ica o hämta ut det efter jag har suttit här ett tag,lite kläder o lite julklappar är det iallafall =) 2 julklappar kvar att fixa.


Vad sugen man blir på skaffa sig en liten kattunge när man ser någon så liten..Blev hur sugen som helst igår när jag såg 3 småttingar hos Micke o Maria,hur gullig som helst o långhåriga verkar dom var dessutom,då är dom extra söta =)


Imorrn får jag mitt sovrum tapeserat,efter 2 månaders väntan,men egentligen borde dom tapesera om hela lägenheten min,det är så fula tapeter o trasiga lite här o var men iallafall nu blir mitt sovrum blått,varken för mörkt eller ljust så det blir nog fint =)


Efter nyår får jag bo ensam,min bror har fått jobb i Hede nu,så hur gör jag nu..behåller lägenheten eller skaffar en mindre? Hmm..jag trivs i den jag har nu men har jag råd ensam med den? Måste tänka på saken..


Jag har blivit erbjuden en nokia 6500 för 2000kr,jag är sugen på att köpa den för min samsung lever i sin egen lilla värld lite då o då..plus att jag alltid velat ha en nokia 6500 från första början jag såg den på reklamen =P


Vad händer efter nyår egentligen? Kommer jag bo kvar här eller kommer jag flytta till Norge o jobba eller kommer jag flytta neråt i Sverige? Om jag säger så här,här i Sveg finns det ingen framtid för mig,inget att göra eller nånting. I Norge är det bra betlat,jobba där någon månad o sen dra vidare. I Halmstad trivdes jag väldigt bra o jag längtar tillbaks,så hur blir det egentligen?





Ovido - Quiz & Flashcards