Alla inlägg den 21 december 2007

Av Marie Grinde - 21 december 2007 22:39

Nu är man äntligen hemma i Hede igen..det var ett tag sen sist,minns inte när jag var hemma här sist..Hmm..


Idag har jag jobbat hela dagen på kondis,fullt ös hela dagen kan man lugnt säga..aldrig lugn o ro,men de tär väl så innan jul o alla slutar skolan o så.. Jag berättade för dom på kondis att jag skulle åka hem till Hede 19.30 så jag hoppas jag är klar med städningen till dess men det var jag ju inte. Pär-Anton åkte förbi kondis 19.40 ungefär,åkte hem till Linda o berättade att jag var kvar,då sa Linda att hon skulle åka till mig på kondis för att hjälpa mig för att jag skulle åka men jag blev precis klar då hon kom,slutade 20.00 den här dagen..Nu känns det i kroppen iallafall.


Fick en matkorg utav kondis i julklapp,hittade mycket smått o gott där i =P Fått lönen idag både från centrum o kondis =)


Vad jag sover dåligt om nätterna nu,kanske somnar runt 2-3 tiden o vaknar tidgt,vad är det för fel? Varit så här i 2 veckor nu iallaafall.

Imorrn ska jag,Peter,Linda,mamma o Tompa till Östersund o julhandla det sista,upp tidigt ännu en dag. *gäspar*


Jag drömmer om dig fortfarande,vad betyder drömmarna egentligen?!





Ovido - Quiz & Flashcards