Alla inlägg den 18 december 2007

Av Marie Grinde - 18 december 2007 14:09

Nu har jag en ny mobiltelefon,nokia 6500,köpte den utav Hussien så han ska få låna en gamal nokia utav mig tills han har fått sin nya =) Så man kan nästan säga att jag ahr köpt en nygamal telefon,den är ju ny men ändå gamal för han har haft den =D hihi...


Brr...vilka kalla dagar det är nu, -15 tror jag det var nu när jag gick hit till bibblan,men det sägs att det ska bli lite varmare så vi får hoppas på det bästa.


Nu jobbar inte jag på centrum kiosken något mer förän i januari igen..suck..Han som ville att jag skulle jobba mycket under mellandagarna o allt men gör jag det?!?! öhh..nopp.. Jobbar bara på kondis i mellandagarna men det är ju inte många timmar men men..


Då kunde jag åkt ner till Halmstad ändå under nyår men det blir ju inte det nu..får åka dit någon annan gång istället.


På lördag åker jag hem till Hede till pappa för att fira jul med pappa,Ulla,Peter,Madde o hela högen,vet inte vilka det blir men det blir nog skoj iallafall. Sen på juldagen ska jag tillbaks hit till Sveg för att gå på folkan o festa med några vänner. Sedan åker jag till Hede igen för att fira nyår.


Hmm...vad ska jag skriva nu då?! Nu står det helt stilla i skallen på mig..



Ovido - Quiz & Flashcards