Alla inlägg den 23 december 2007

Av Marie Grinde - 23 december 2007 12:13

Imorrn är det julafton,känns inte kan jag säga på en gång,så imorrn  åker vi ner till Ulla o firar jul tillsammans med Peter,Maddde,Tindra,Pär,Marielle,Jonas,pappa,o Linda..om det är någon mer vet jag inte..hmm.. Efter alltihop kommer vi säkert gå på norran en sväng.


Igår var vi till Östersund o julhandla dom sista julklapparna. Vi åt på kina restaurang,det är ju ett måste då man är in o julhandlar =P Jag såg tillomed min snygging där i Östersund,glassbilskillen ;-) Innan vi skulle på kina så gick vi på en krog för att ta en drink,vi gick på en där det var 23 års gräns på,men jag o syrran fick köpa ändå för det var så lugnt just då =) På vägen hem började vi smådricka lite i bilen,men jag var nog den segaste utav alla kan jag säga...men men.


Jag la i tvättmaskinen innan vi åkte igår så pappa skulle hänga upp den,men han fick inte upp luckan så han trodde att jag tröck fel så han körde maskinen igen men luckan gick inte att öppna så när jag kom hem försökte jag men luckan gick inte att öppna,körde maskinen igen men det funkade inte,pappa gjorde något så tillslut fick vi upp luckan. Dags att köpa en ny tvättmaksin tror jag.


Nu har jag/vi slagit in alla julklappar,så det är bara att åka ner till farfar o Nora med klapparna snart.


Det var länge sen jag åt så mycket som jag gjorde igår,2 hamburgare o sedan på kinarestaurang o sen mot kvällen åt jag sill o potatis med rödbetsallad. Hmm..





Ovido - Quiz & Flashcards