Alla inlägg den 22 april 2010

Av Marie Grinde - 22 april 2010 22:31

..Sommaren

..Kryssning 15/5 med brudarna

..Premiär på storön

..Björnfesten

..Härdalsyran

..Att busa med fasters charmtroll i sommar

..Bad o Solbränna hela sommaren ;)


Imorse ringde klockan 5.30,då var det bara att kliva upp o borsta tänderna o klä på sig o sedan iväg till simhallen. Tog på krafterna så tidigt,men härligt var det så morgonsim blir det fler gånger :)


Idag kom min bikini,o den passar! Wooho =D Nu är det bara vänta tills lönen kommer då blir det att åka in till stan o shoppa skor o något klädersplagg o ta en fika på stan med Emma.


Inget forum för min del ihelgen men hoppas alla får skoj som ska dit :)


Jag tror jag har bestämt mig nu, men det återstår att se om jag gör det eller inte.




Ovido - Quiz & Flashcards