Alla inlägg den 8 april 2010

Av Marie Grinde - 8 april 2010 22:10

Fullt ös medvetslös är det på jobbet nu iallafall,stress,stress o åter stress. Ont i nacken får man oxå,men det är väl mest för att det sitter kvar sen lördagen då jag sträckte nacken o jobb gör inte saken bättre. Söker just nu en massör,finns du här kanske? ;)


Mitt liv som ensam är just nu väldigt tråkigt,saknar någon. Kramar,mys,närhet o kärlek. Vart finns det att hämta?


Imorrn blir det thaimat,vin o skvaller med min bästa vän Luddan :)


Om en månad ungefär är det kryssning som gäller,längtar. Ut på det djupa vattnet o dansa hela natten lång o bara ha skoj.


Nä nu är jag trött på detta väder,nu vill jag ha sommar o sol. Snart dags att boka in semesterveckorna i "Majsans kaos almanacka".


Idag då jag kom hem o kollade i brevlådan så låg skattepappret där i o vilken tur jag hade,jag får tillbaks detta år. *woho jippi jabba dabba doo* Yes detta år slipper jag betala tillbaks =D *happy*


Nu ska jag ta en dejt med John Blund o hoppas på att han kommer så fort jag har lagt mig i sängen. God natt o sov gott folket!


(ni är dålig på kommentera) =P




Ovido - Quiz & Flashcards