Alla inlägg den 14 april 2010

Av Marie Grinde - 14 april 2010 22:15

Ledig tre dagar,vad ska man göra? Hjälp är redan rastlös efter första lediga dagen. Jag vill o jag kan jobba mer. Kan inte förstå att jag blir så rastlös så fort jag blir ledig.

Men idag lånade jag Lindas bil o åkte till Hede för att lämna en sak till min bror o sen fick jag äran att hämta Tindra o Isabelle på dagis tillsammans med mamma,så då blev det en promenad runt åsen. Sen matade vi rådjuren o Tindra visade mig att hon har lärt sig cykla o sen åkte Tindra o jag på ica o handlade lite.


Den personen jag kunde prata med om allt har jag tappat kontakt med o vi är inte ens vänner på facebook längre,varför?


Tänk om vissa drömmar kan gå i uppfyllelse,inatt drömde jag bla att mitt förra jobb i Östersund erbjöd mig en tjänst på 100% o lite mer,o jag packade väskan på en gång o drog iväg.

  • Saknar..
  • Längtar..
  • Uttråkad..
  • Jag vill..
  • Jag kan..

Denna blogg blev inte så intressant denna gång men jag skrev iallafall lite grann.


Nu ska jag in i duschen o sen blir det sängen. Natti natt.

Ovido - Quiz & Flashcards