Alla inlägg den 13 april 2010

Av Marie Grinde - 13 april 2010 21:15

Våren är kommen, Alla snöhögar blir mindre o mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna o flugorna har flyttat hit igen,det luktar grillat,solen är framme o det är plusgrader varje dag... men gräset är blött o trist.


Nu är man ledig tre dagar o det kan behövas,vila rösten lite. Har nästan inge röst längre om morgon o kväll. Imorrn ska jag ta en tripp till Hede för att lämna en sak till min bror o sen ska jag hämta Tindra o Isabelle på dagis. Tack Linda för att jag får låna bilen :)


Möte på torsdag o semsteransökan är ifylld,men dock bara två veckor i sommar, v 27-28.


Ny klänning o ny bikini är beställd :)


Snart helg igen,men vad händer då? Jobb o jobb,men sen då?


Vad vill jag med mitt liv? Vart vill jag bo o vad vill jag göra?




Ovido - Quiz & Flashcards