Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Marie Grinde - 30 mars 2010 21:27

Nu har jag haft körkortet en vecka o idag hämtade jag ut kortet :) Men man såg ju lika förj*vlig ut som vanligt ;) En sak är synd,man får ingen bil med på köpet *snyft*


Igår blev det jobb 12½ timme för min del. 6-18.30 o sen hade man skapligt ont i fötterna o dejten med John Blund blev tidigt,både igår o i söndags. Idag blev det även jobb från 06.00-10.00 trodde jag,men det visade sig att Elin var sjuk så jag fick komma in vid 13-tiden igen efter att jag hade tvättat klart, så 18.15 var min dag slut. Jag klagar inte,mer pengar blir det iallafall =D

Dejten med John Blund blir nog tidig ikväll igen o imorrn Sovmorgon :)


På torsdag kommer Linda o Johan upp,så då åker jag med dom upp till Nysätern,eller rättare sagt dom vill åka med mig då. Påsken blir i stugan i Nysätern som alla år vilket betyder Fjäll-skoter-sol-avkoppling-familj-god mat-skratt-alkohol o bara njuta av ledigheten,riktigt härligt :)


Jaha,då börjas allt igen. Jag trodde en sak men det blev en annan sak. Man ska inte tro på allt man hör.


Kan du inte hålla dig till en,ska du inte vara i ett förhållande!



Ovido - Quiz & Flashcards