Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Marie Grinde - 25 mars 2010 20:46

Nu är det filmtime, New moon. Men något saknas?


Imorse gick jag upp 4.30 för att ta bussen till Östersund 5.55 Där satt jag  i stan ca två timmar o hade tråkigt så då bestämde jag mig för att hälsa på mitt gamla jobb,papegojan. Allt var sig likt där o det var kul att träffa alla igen. Sen kom Pär förbi o hämta upp mig o då fick jag ta bilen till Sveg :)


Första gången helt ensam i bilen,ingen som kan säga vad jag gör som är rätt eller fel. Men det gick bra,lite orolig var jag i början för det hade snöat hela tiden, men jag hade tur så det slutade snöa då jag började rulla. Alla var oroliga "du får inte prata i telefon eller svara på sms,håll inte på med steron,håll båda händerna på ratten o håll hastigheten". Då jag kom till Sveg så kom mamma,Johan,Peter,Madde o barnen förbi. Mamma o Madde ville åka med mig o dom klagade inte :)

Sen blev det brorundan med Linda o sen även en liten tripp runt Sveg där oxå :)


Imorrn är det fredag vilket betyder jobb o sen utgång på knuten :)


Lördag blir det jobb o sen hem o duscha o sen iväg till Hede för att busa med dom små. Tycker synd om Nora som har fått vattkoppor nu. På söndag åker jag till Östersund igen för att lämna tillbaks bilen till Pär.


Nu vill jag skaffa mig en egen bil :)





Ovido - Quiz & Flashcards