Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Marie Grinde - 7 mars 2010 14:28

I fredags blev det vinkväll med Linda,alltid lika trevligt o det hela slutade med en liten tripp till Svegskrogen.


Dans till svänzons blev inte som man hade tänkt sig igår kväll. Lite folk, inget disco,mest äldre o inga rallykillar ;) Så det kunde ha varit bättre,men 160kr för ingenting,men det var trevligt så länge det varade iallafall :)


Ledig idag men vart är solen? Jag lyckas allt vara ledig då solen är någon annanstans. Men nu sitter man här o kolla på sex and the city filmen o snart ska man ställa sig i köket o göra lite mat, sedan städa lite i förrådet o sen plugga lite.


Igår jobbade jag,övertid blev det oxå. Fullt ös medvetslös kan man lugnt säga. Mat,fika,latte o cappucino hit o dit o överallt. Vid 15.30 kunde vi äntligen sätta oss ett tag o ta en snabb fika o 16.00 låste vi dörrarna.


Alla fyra hyllor sitter äntligen uppe nu men det blev inte som jag hade tänkt mig,cdspelaren fick inte plats så som jag hade tänkt mig. Man är ju inte så smart o tar mått först,men nu kanske jag har lärt mig en läxa,ta alltid mått först innan man gör något!


Snart ska man ta sig en tripp till Östersund o hälsa på Emma :)


Ovido - Quiz & Flashcards