Direktlänk till inlägg 13 juli 2009

Känner mig glad

Av Marie Grinde - 13 juli 2009 19:37

Jag känner mig glad :) :)


Ihelgen har det väl inte hänt så mycket,det var meningen att jag skulle jobba men dom ringde o sa att jag inte behövde för det var så lugnt så då blev det lite motorcykelåkning i lördags o mot kvällen blev det städning med lite alkohol till hands o det slutade med att man hamnade på G3 istället men lika kul var det fast man inte var beredd på det :) Söndagen blev en sovdag kan man säga,beställde pizza som middag o sen blev det filmkväll.


Idag har man jobbat o jobb hela veckan men imorrn blir det jobb hela dagen 7-16.30 men såna tider kan behövas oxå ibland :)  Jippi,har fått mer tider nu på papegojan både vecka 32 o 33  men hoppas såklart på ännu mer :)


Till helgen blir det Sveg hos Luddan med härdalsyran om ekonomin tillåter vill säga,det återstår o se slutet av veckan :) Baren o karuseller,Larz Kristers o Markus Fagervall ;) Längtar redan =D


Saknar Sveg o Kondis.


Tack o lov att det gick bra för Peter o Madde i fredags o Anna ojoj inte igen,men hoppas du blir fri dom snart,lika du lillstrumpan..


Vad tiden går fort,står inte på förän sommaren är slut o vintern är här igen. Dålig sommar har det varit iallafall,kallt med regn o rusk. Juli månad är snart slut o varje helg är uppbokad i juli o i augusti är det bara en helg som jag vet nu.


Inte långt kvar nu :)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.   Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två n...

Av Marie Grinde - 13 april 2011 13:43


Våren är kommen,snöhögarna blir mindre och mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna sjunger sin visa,solen tittar fram och graderna stiger.   Det var ett tag sen jag skrev här nu,men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom s...

Av Marie Grinde - 8 mars 2011 22:54

Efter två månader har dom äntligen rivit centrumkiosken.   Varje dag sen den 12 december,eller minns jag fel? :)   Ihelgen har jag varit nere i Boxholm hos den jag gillar mest,helgen har varit helt underbar men den har gått för fort,hoppas da...

Av Marie Grinde - 22 februari 2011 23:13


Bloggar fast jag inte har något vettigt att blogga om denna gång.   Datorn är inte riktigt frisk nu,den lever sin egen lilla värld ibland,hur seg som helst och sen stängs den av efter en blå skärm med en massa text på som jag fattar nada utav. Hj...

Av Marie Grinde - 3 februari 2011 22:14


Snart är det alla hjärtans dag och då får många höra tre ord som är magiska, "Jag älskar dig", och dom orden kan du även visa genom kommunikation, ditt kroppsspråk och genom dina handlingar. Ibland behöver du bara ge en kram eller beröra din älskade ...

Ovido - Quiz & Flashcards