Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Marie Grinde - 3 juli 2009 19:03

Då blev det helg igen,vart tar dagarna vägen egentligen,det vara rinner iväg.. Men vad händer ikväll egentligen? Förslag?


I veckan har jag jobbat o mer blir det i 3 veckor framöver o sen ledig en vecka o sen jobb igen en vecka som jag vet nu,men hoppas så klart på ännu mer efter det =D


I onsdags var jag o Pär på handledarkurs för övningskörning,så snart blir det varning i trafiken,så håll er inne =P


Imorrn är det personalfest på papegojan med god mat o dryck o sedan blir det bowling o utgång men först ska vi göra mat till två cateringbeställningar o sen in i dimman ;)


Gillar inte när folk har olika sidor,ena sidan gillar man o den andra sidan gillar man inte,verkar som om dom inte vill vara med längre osv..


Nu börjar jag komma in i det stadiet igen som jag bara äter en gång om dagen,varför? Kom på det igår då jag tänkte lägga mig,jag åt ingen middag så lunch vid 12-tiden bara räckte för mig o idag har det inte heller blivit någon middag för min del.


Björnfesten ihelgen i Sveg med Nanne Grönvall o Annelie Ryden eller vad hon heter. Vill dit men som sagt personalfest imorrn,kommer sakna Sveg grymt mycket ihelgen. Men Linda vi tar igen allt på Härdalsyran förhoppningsvis, Baren-karusell-busken-karusell-baren o såklart Lars Kristerz o Markus Fagervall =D


En låt med Lasse Stefanz- Felicita. Minne ifrån London :)

http://www.youtube.com/watch?v=i_RukpLDI0E






Ovido - Quiz & Flashcards