Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Marie Grinde - 7 juli 2009 21:51

Gäspar..

Vad trött man kan vara efter bara två dagars jobb.. Men det kan bero på att jag sov dåligt inatt o vaknade halv 6 plus att jag inte riktigt har återhämtat mig sen helgen,men mer jobb blir det,så än blir det inte sovmorgon eller lugnt..


Ännu en dag där maten var godkänd som jag gjorde,köttfärsgratäng. Men det är ju tur att det smakar bra iallafall o inte tvärtom =P Blir nog mat i stora lass hela veckan för Kalles har stängt o det är en massa folk på pappegojan som man inte känner igen vill säga..


Hoppas på jobb ihelgen,även nästa helg kanske? :) Ser ut som om det inte blir härdalsyran då. Har märkt en sak,då jag inte bor i Sveg på sommaren så är det inte lika mycket festande för min del,men sugen är jag ;) Hoppas ni hade det kul på björnfesten alla som var där :)


Somnade i soffan ett tag idag o sen vid 16-tiden ringde pappa mig o då var han här i stan o körde taxi,sen skulle han på jula,elgiganten o willys,så jag följde med han på ställerna o sen blev det mat på daffys. Känns som om det var ett tag sen man träffade han nu,så det var kul att han hörde av sig :)


Hoppas ni tar det lugnt hela vägen o hör av dig vilket fall som helst,när ni är framme o allt så ses vi sen :)


Åhh kan det inte bli oktober nu,börja längta till 3an nu o eget rum,möbler o allt. Fixa o dona hur man vill,när man vill o allt.


Begravning idag på Michael Jackson,halva dagen på tv o radio har det gått om han bara.


Grattis morfar som fyllde år igår.

Grattis Soffan som fyller år idag.










Ovido - Quiz & Flashcards