Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Marie Grinde - 5 juli 2009 17:36

I fredags gjorde jag inte så mycket,satt bara hemma o ugglade. Varför åkte herr blå förbi på gåvägen fram o tillbaks,fram o tillbaks hela kvällen?


Lördagen var det personalfest,så först var vi på jobbet o gjorde beställningen till cateringen o sen efter dom var hämtad o klara så blev det mat för oss. Efter maten blev det taxi ner till bowlinghallen o ännu en gång så blev det curling istället för bowling för min del o det gick ju inte så bra att spela när man hade druckit =P hehe..

Sen blev det en sväng till österängparken o sedan till trädgårn,tog oss en varsin öl/cider där o sedan gick vi vidare till G3 o slog klackarna i taket med en flaska i handen o kamera i den andra ;) Efter en stund på dansgolvet så bestämde vi oss att gå vidare till captain cook en sväng,med tanke på att det var olika åldrar på oss alla,så man måste ju dela upp sig så alla känner sig hemma nånstans :)

Till fyllemat blev det langos med skagenröra. Mmm vad gott,langosen var efterlängtad kan jag lugnt säga o sedan blev alla trötta så då tog vi farväl o åkte mot ett varsitt håll.


Idag söndag är en väldigt lugn dag,blev en stund i solen o nu sitter man här o har mest tråkigt o funderar på allting. Hur kan söndagar avra så tråkiga? Ångrar att jag inte följde med er till Svensta,det lät som om ni hade det kul där iallafall :)


Det är inte lätt att göra mat i stora portioner men jag fick mycket godkänd då jag gjorde brunsås i fredags på jobbet o det var första gången jag gjorde sås. Hemma brukar jag ta sås som redan är klar men nu fick jag lära mig göra en egen :)


Saknar...



Ovido - Quiz & Flashcards