Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Marie Grinde - 10 juli 2009 19:40

Helgen är här o veckan är snart slut,dagarna bara rinner iväg men har denna vecka varit min otursdag eller?


Jobbat hela veckan på papegojan o det började med att jag brände mig på armen då jag skulle ta ut ett bläck ur ugnen,så jag fick ett litet märke där plus alla andra gånger jag bränt mig utan fått märke plus att jag brände mig på en sås som jag skulle hälla över till en annan "burk" (kommer inte på vad det heter) för jag råkade ha fingrar för..ajajaj hot hot hot. Idag skar jag mig på fingret men började inte blöda men ont gjorde det.

I onsdags så skulle jag blanda saft i saftmaskinen men den satt ju inte riktigt som den skulle o det märkte jag då den var full,så saften började rinna överallt,på bordet ner på golvet osv,så det var bara att ta en hink o tömma maskinen o torka allt o sätta ihop den riktigt igen.

Trött hela veckan men tur att det finns kaffe :)


Riktigt pissväder hela veckan,men ihelgen skulle det blir väder har jag hört,hoppas på det oxå.


Vad jag hatar när folk ringer från skyddat nr o sen lämnar dom inte ens mobilsvar,dåligt.


Tack för att du är ärlig o berättade hur det låg till,det betyder :) o jag kan säga att jag blev riktigt glad då oxå :)


Gillar inte folk som har olika sidor,ena stunden är det "jippi vad kul" medans nästa stund " jaha och, som om jag bryr mig" plus att dom säger en sak men gör en annan sak.


På söndag blir det jobb på djungelhuset o eventuellt imorrn,dom skulle höra av sig om det blev mycket imorrn,men det hade varit mycket i veckan för dom,rekord i onsdags sa Markus.


Grattis Johan som fyllde år igår..



Ovido - Quiz & Flashcards