Direktlänk till inlägg 11 november 2008

Tisdag

Av Marie Grinde - 11 november 2008 12:13

Vad glad dom blev på arbetsförmedlingen för jag har fått jobb. Jag är glad jag oxå så slipper jag gå dit varje vecka/månad o alltihop.


Sitter på bibblan nu o söker lite lägenheter,har precis skickat iväg en intresseanmälan till vestibulum,min bror ringde även på en lägenhet igår i andra hand o han var först som ringde dit, så vi får se o hoppas på det bästa.


När kommer snön? Hatar detta väder som är nu,vill ha riktig vinter,NU!!!


Efter jag har varit här så ska jag iväg på dollar,sen ska jag hem o börja packa lite smått o så måste jag dammsuga upp alla hårbollar efter Siri,sen blir det bara lugnt framför tv.


Imorrn ska jag jobba mellan 11-18,det känns som om det var evigheter sen jag jobbade sist,o nu är det två praktikanter där oxå tror jag.

Om jag ska vara ärlig så kan jag jobba hur mycket som helst,jag blir så rastlös då jag inte har något att göra då jag är ensam,jag ligger mest o sover bort hela dagarna då. Så jag hoppas på rätt så mycket jobb nu.


På torsdagkväll ska vi på skalet på företagsmässa (eller vad det nu heter =P ) träffa Bert Karlsson,äta god middag o dricka. Det ska bli kul,hoppas vi vinner =)


Vad sugen jag blev på att festa o dansa loss helt plötsligt,någon som är på någon helg framöver? ;)


Jag måste börja träna o simma igen,känns att jag inte gjort det på ett tag..






 
 
Ingen bild

Emma

11 november 2008 13:03

Ja det kommer nog bli så att jag flyttar till stan faktiskt :) Har inte så mkt kvar i sveg som håller mig här längre. kram

 
Ingen bild

plumbergirl

11 november 2008 13:43

Vad var det på för ställe du hade fått jobb....Kul för dig men tråkigt ändå om ni ska flytta tjejer...Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Grinde - 4 augusti 2011 10:50

Det var länge sen jag skrev nu och ärligt talat så har jag inge lust att blogga längre.. men jag ska väl skriva några rader nu när jag ändå är igång.   Den 14-16 oktober tar Linda och jag bussen ner till huvudstaden där vi kommer tillbringa två n...

Av Marie Grinde - 13 april 2011 13:43


Våren är kommen,snöhögarna blir mindre och mindre,vägen är bar,mc knuttarna börjar komma fram,fåglarna sjunger sin visa,solen tittar fram och graderna stiger.   Det var ett tag sen jag skrev här nu,men det har inte hänt så mycket i mitt liv dom s...

Av Marie Grinde - 8 mars 2011 22:54

Efter två månader har dom äntligen rivit centrumkiosken.   Varje dag sen den 12 december,eller minns jag fel? :)   Ihelgen har jag varit nere i Boxholm hos den jag gillar mest,helgen har varit helt underbar men den har gått för fort,hoppas da...

Av Marie Grinde - 22 februari 2011 23:13


Bloggar fast jag inte har något vettigt att blogga om denna gång.   Datorn är inte riktigt frisk nu,den lever sin egen lilla värld ibland,hur seg som helst och sen stängs den av efter en blå skärm med en massa text på som jag fattar nada utav. Hj...

Av Marie Grinde - 3 februari 2011 22:14


Snart är det alla hjärtans dag och då får många höra tre ord som är magiska, "Jag älskar dig", och dom orden kan du även visa genom kommunikation, ditt kroppsspråk och genom dina handlingar. Ibland behöver du bara ge en kram eller beröra din älskade ...

Ovido - Quiz & Flashcards