Alla inlägg den 30 november 2008

Av Marie Grinde - 30 november 2008 11:54

Jaded


I was broken and alone, I wanna rest my bones
The sun is shining now, but still I´m feeling cold...

I was broken and alone, I wanna rest my bones
The sun is shining now, but still I´m feeling cold

I had a demon in my head, I don´t know what I´m saying
I´m so sorry for the stories that I´ve told

Nothing is for real, and You know it
I´m just gonna let it out, I´m just gonna let it out...

I´m having nightmares all the time, for reasons I couldn´t find
It´s getting darker now, but, I wont close my eyes

Nothing is for real, and You know it, You know it
I´m just gonna let it out, I´m just gonna let it out...

Oh Yeaaaaaah

Since now, I´m gonna make it alone
Don´t cry, I wanna be on my own
It´s brighter now, I will make it on my own

I was broken and alone, I wanna rest my bones
The sun is shining now, but still I´m feeling cold...

Yeah, Oh yeah Oh yeah Oh yeaaaaaaaaah

Since now, I´m gonna make it alone
Don´t cry, I wanna be on my own
It´s brighter now, I will make it on my own


http://se.youtube.com/watch?v=QZYbf47tJss

Av Marie Grinde - 30 november 2008 11:12

Nu är det sista november o julskyltning o allt. Tänk vad tiden går fort,detta år har bara runnit iväg hur fort som helst..


Julen börjar bli efter längtad nu när man ser hur fint o mysigt det är i alla fönster o hus, o snön faller sakta ute.


Under jul blir jag hemma i Hede o då är hela familjen samlad igen,efter hur lång tid som helst,så det ska bli kul. På juldagen är det fest i Sveg så då funderar jag på att dra dit o sen är det bara att städa ur lägenheten helt o hållet o sen är dop den 27 för Isabelle.


I onsdags jobbade jag min sista dag på kondis o det var dessutom då jag gjorde min andra vurpa för i år =P Kommer sakna kondis o all personal,men jag lovar att jag kommer förbi då jag har vägarna förbi,den 19 dec är iallafall planerad hittils =P Jag var förbi kondis i fredags för att hämta mina tofflor o säga hejdå till dom som jobbade då. Tack Lena för ljuslyktorna,ljusen o korten. Jag kommer aldrig glömma då vi var på skalet speciellt inte Bert som jag o Ida satt vid =P


Nu är jag i Östersund hos Morgan,för min lägenhet får jag inte förrän på tisdag,ska bli kul o se om Pär åker till Sveg till helgen för att hämta lite saker åt mig,för det är ju inte så kul att ta allt på bussen,speciellt inte täcke o kudde.


Åkte hit igår o shit asså vilket väder det var hela vägen,det kändes att det var halt ute o det snöade hela tiden. Bussen var en kvart försenad hit till stan,det var tur att jag hann med bussen precis hit till Torvalla. Vad hände då jag klev av bussen..jo mitt axelband till väskan gick sönder..skit oxå. Väskan har jag haft flera år så den har varit med om lite saker så det kanske var på tiden att den gick sönder,eller? Jaja huvudsaken är att den är hållbar ändå för kläder o allt.


Imorrn börjar jag mitt nya jobb på krickelin café, men... det verkar inte vara så långa pass där enligt dom tiderna som jag har fått hittils,så man kanske måste söka nytt under tiden oxå o som vanligt blir man kvar hos arbetsförmedlingen,ska dit imorrn efter jag jobbat, för dom i Sveg har ringt till dom här i stan. Suck.. Finns det inget jobb som är på 100%??







Ovido - Quiz & Flashcards