Alla inlägg den 27 november 2008

Av Marie Grinde - 27 november 2008 14:00

Fan oxå..råkade radera allt jag skrivit här..suck..orka skriva om allt så jag tar lite grann istället..


Då man heter Marie Grinde kan man lyckas med allt iallafall. Igår tex jobbade jag o det var lite tajt med pengar så jag gick på banken för att växla,det är ju så nära så jag tänkte inte på att byta skor. Så jag gick ut i tofflor,vilket jag inte skulle ha gjort för vad hände då jag precis kom utanför dörren.. jo halkade o flög omkull på höger sidan. Shit pommes frites vad ont det gjorde igår kväll,kunde knappt ligga på den sidan. ajajaj..


Jag kan lyckas med allt ibland.


2 dagar kvar sen är man östersundsbo igen =P hoppas på att pappa hjälper mig att flytta som han sa förut.


Snart dags för tatuering =D



Ovido - Quiz & Flashcards