Alla inlägg under februari 2008

Av Marie Grinde - 4 februari 2008 14:49

Idag åker jag hem ifrån Halmstad,tåget här ifrån går 16.56 o jag är hemma imorgon vid 11-tidne i Hede. Segt att åka tåg så länge...gäspar.



Jag kom ner hit förra veckan(måndags),då jag tog taxi upp Aron,vi beställde en varsin kycklingrulle ifrån en pizzeria,gick ner på ica för att fixa mat till Festis o sedan tog vi oss ett bad o bara myste.



I tisdags mötte jag Sara på stan,vi åt lunch på åhlens,sedan gick vi på stan o shoppade lite. Gick hem till sara för att se hur hon bodde o så,sedan var det bara att ta bussen hem till Aron.Jag gjorde middag tills han kom hem,sen kom Nikola förbi.



Onsdags gick jag ner på Busfabriken för att träffa Saralisa o Dennis. Sedan kom Sara förbi bus för att vi skulle ta bussen in till eurostop. Var där ett tag o gick runt i affärer o vi åt lunch på mc donald den dagen. Sedan åkte vi in till stan igen =)



Torsdags åkte jag in till stan för att köpa en jacka,sedan tog jag det mest lugnt,alla jobbade den dagen,lika så var det under fredagen. Under fredags kväll skulle Aron in till Falkenberg för att spela så då var jag ute med Sara o Victor. Vi var på b&b,det var ganska lite folk men vi dansade o hade kul ändå. Alla jag träffade den kvällen blev förvånad då jag sa att jag kom från Härjedalen =P Kom hem runt 4-tiden den natten/morgonen.



Lördagen gick jag o Aron på stan,shoppade ännu en gång. Hälsade på Arons föräldrar ett tag,åkte hem o åt mat. Aron spelade i Falkenberg på grand hotell o jag,Sara o Edina följde med. Gathania från Idol skulle uppträda den kvällen men vi missade henne,hon var på ett annat dansgolv o uppträde på. Vi kom hem runt 4-tiden den natten/morgonen,men kul hade vi.



Söndagen bestod av lugnet,mådde inte så bra heller. Gick ner på busfabriken för att säga hejdå till alla. Jag o Aron gick på bio på kvällen,vi såg Alvin o gänget. Jag gillar Theodor i filmen =) hihi.. Åkte hem o beställde en amrikansk pizza men vanlig pizza är klart mycket godare kan jag säga på en gång.



Idag är det hemgång som gäller. Jag saknar redan tillbaks,jag trivs hur bra som helst här i Halmstad. Det var kul att komma ner igen o hälsa på alla =) Jag har haft en bra vecka iallafall.



Mer känslor fick jag oxå men är det positivt eller negativt egentligen? Hur ska detta gå egentligen?


Av Marie Grinde - 4 februari 2008 14:48

Förhållanden är något riktigt underbart!

Det kan vara allt från bästa kompisen, din morfar eller din lilla älskling.

Helt enkelt någon att dela alla sina känslor och upplevelser med.

Men ibland kan det hända att man tar varandra lite för givet och inte riktigt ser varandra.

Utan att tänka på det så visar man inte varandra hur viktigt det är med kärleken.

Då är det bra att det en gång om året kommer en dag som Alla hjärtans dag.

En dag man kan visa lite extra omtanke och känsla för varandra.

Passa på att visa den du älskar att du tänker på och uppskattar er relation.

Skäm bort varandra i mängder.

Ta hand om kärleken-den är det finaste vi har.


Jag önskar att jag hade någon att dela alla hjärtans dag med,men för mig är kärleken blind. Det finns en person som har en speciellt plats i mitt hjärta och som jag älskar men om den drömmen blir sann igen vet jag inte. Du vet om detta,men du vågar inte binda dig igen i ett och samma förhållande,men ändå har du samma känslor som jag har för dig.


Varför är kärleken svår?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Ovido - Quiz & Flashcards