Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Marie Grinde - 28 februari 2008 13:18

Vad är det som händer egentligen? Det är så dålig information så det är inte sant,ingen vet nånting,vad är det som händer på övervåningen o varför är det ett stort hål i taket?

Varför får inte jag veta först av alla när jag ska jobba,jag visste ingenting o dessutom kunde jag inte då heller.

När får jag mina andra tider egentligen? När får jag veta om jag får ledigt i påsk?


Det känns som om det är bara pappa som bryr sig ibland,då ni är i sveg så hör ni knappt av er till mig eller nånting men då pappa är här så hör han av sig hela tiden o fråga om vi ska käka lunch o så. Vad har jag gjort egentligen som är fel? Allt jag gör o säger blir fel känns det som.


Vad jag längtar tillbaks nu,vill inte vara kvar här nu,det händer ingenting,ingen att prata med eller nånting. Jag vill ut o festa,dansa,skratta o ha kul,men kan man göra det här i Sveg egentligen? Nopp. Den personen jag kan prata med om allt finns inte här i min närhet längre o det saknar jag,vill vara nära dig.


Dom senaste dagarna har jag saknat dig så otroligt mycket,jag vet inte vad det är men jag bara gör det,vill bara ha dig i min närhet,prata o hålla om.


Shit asså,dom har gjort om arbetsförmedlingens sida på nätet,den gamla var lugnt mycket bättre.


Knasigt väder är det,strålande sol just nu o det blåser lite grann,plus grader o om kvällarna är det lite små kyligt o det snöar.


På lördag ska jag jobba hela dagen på kondis sen blir det partaj under natten lång =D


Nu har jag klippt mig o gjort åter nya slingor i håret,hoppas dom sitter kvar nu.


Grattis till min kusin Hanna som har fått en son,en liten Vincent =D

Grattis till Sara i förskott som fyller 21 år på lördag =D

Grattis även till min bror Pär o Sarah som fyller år den 11 mars =D


Ovido - Quiz & Flashcards